Oare putem sa ne imaginam si sa cuprindem toate domeniile posibile? Sunt atat de multe branduri, atat de multe optiuni, atat de multe afirmatii, asa multa dezordine, astfel incat cea mai mare provocare pentru o companie sau un individ este de a se ridica deasupra cu folos. Nu mai este suficient ca sa fii „om bun la toate”. In schimb, trebuie sa fii plin de ceva „la superlativ”: cel mai elegant, cel mai colorat, cel mai receptiv, cel mai accesibil. Cu alte cuvinte „cel mai tare din parcare!”.
Timp de decenii, companiile si liderii lor, s-au simtit confortabil cu strategii si practici care le-au mentinut in mijlocul drumului, exact in locul unde erau si clientii, iar acest lucru le conferea in acelasi timp un soi de siguranta pe termen lung. Astazi, cu asa multa schimbare si incertitudine, mult mai multa presiune si modalitati noi de a realiza lucrurile, mijlocul drumului nu mai duce spre rezultate palpabile. Daca privim in mod realist un drum, ne dam seama ca nu exista absolut nimic in mijlocul lui, in afara de marcajele rutiere si cate un animal mort, strivit de vreo masina.
In concluzie, companiile si liderii lor, incearca sa razbata si sa iasa in evidenta din multime, deoarece aceasta actioneaza dupa aceleasi reguli vechi, intr-o economie de piata supra-aglomerata. Tu esti plin de ceva prin care sa te diferentiezi?
Nenumarate cercetari si discutii au loc pentru a stabili daca semnalele non-verbale sunt innascute, insusite, transferate genetic sau…